dimarts, 5 de maig del 2009

s'ha acabat el CAP i està estudiant-se de fer un Màster en professor de secundaria

Primer, dir que estic supercontenta d' haver escrit el meu primer text en un blog

Segon, el títol de la notícia vos semblarà a xinés, pero ara jo estic interessada en estos assumptes. Vos ho explique.

A partir del curs 2009-2010 ja no es farà el CAP curs d'adaptació pedagògica ara es farà un Màster en professor d'educació Secundaria . La Conselleria ha proposat al govern central que tinga una durada d'un any (però encara no s'ha aprovat, estan estudiant-ho), en el que es tindran que fer 60 crèdits, dels quals 16 seran de pràctiques en un institut i la resta de seran teòrics de coneiximents de Didàctica, Psicologia , Organització escolar...

Així els estudis unversitaris españols s'adaptan als EEES espais europeus d'ensenyaments superiors en linia amb el procés de Bolonia i en la LOCE (qualitat) del PSOE.

També pot passar que s'allargue un any més el CAP, però crec que no passarà.

Alé aneu" ampapanse" com jo de totes estes sigles. Bo, encara en espera a vore que passa al final.
ja anire contant-ho

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada